Ga naar de inhoud
LNA
Home
Wat is autisme?
Menu schakelen
Autistische stoornis
Rett-syndroom
Desintegratieve stoornis van de kinderleeftijd
Pervasive developmental disorder not otherwise specified (PDD-NOS)
Asperger – syndroom
NLD, wat is het?
Organisatieproblemen
Kenmerken Autisme
Diagnose Autisme
Menu schakelen
Handelingsgerichte diagnostiek
Onderkennen en classificeren
Verklarende diagnostiek
Mogelijkheden
Menu schakelen
Op zoek naar ondersteuning voor leerlingen met autisme?
Ervaringsverhaal
Schematisch overzicht hulpmogelijkheden
Lotgenotencontact
Buitenschoolse zorg
Ondersteuning op school
Signaleringslijsten
Onderwijs–> Aanpak + Toeleiding
Menu schakelen
Algemeen
Pedagogische aanpak
Didactische aanpak
Leermiddelen
Zorg op school
Begeleiding en bemiddeling
Praktijkverhalen
Menu schakelen
Project Training op Weg naar Werk
Op reis
Speltraining bij kinderen met een autistische spectrum stoornis
J.C. Pleysierschool, lesplaats Wolweversgaarde
Gerard, Srend en Bas
Het verhaal van Rik
Homeopathie en autisme
Tips
Menu schakelen
Tips van studenten met autisme
Tips seksualiteit en autisme
Tips voor het creëren van een veilige omgeving
Tips voor chauffeurs leerlingenvervoer
Tips met betrekking tot vrije tijd
Tips voor leerkrachten in het voortgezet onderwijs
Menu schakelen
Wat kun je doen als docent?
Welke aanpak werkt wel en welke niet?
Tips met betrekking tot communicatie
Tips voor het bieden van structuur in ruimte, tijd en activiteiten
Tips voor de didactische aanpak
Tips voor begeleiding naar reguliere baan
Tips van Ivo
Overige
Menu schakelen
Autipas
Clusters
De steunpunten
REC’s
PASSER
Menu schakelen
Deelnemende scholen
Verslag van het PASSER werkbezoek aan ‘De Sapfabriek’ in Ede
Sint, wie ben ik?
Hulpmiddelen en vrijstellingsmogelijkheden voor leerlingen met een beperking, zoals dyslexie, dyslcalculie en autisme
Doelen stellen en doelen halen – drs. Christiaan Hentzen
Autisme en studie: als water en vuur?
Studiedag Autisme Centraal
Contact
Menu schakelen
Cookies
Privacybeleid
LNA
Main Menu
Algemeen
Asperger – syndroom
Autipas
Autisme en studie: als water en vuur?
Autistische stoornis
Begeleiding en bemiddeling
Boeken
Buitenschoolse zorg
Clusters
Contact
Cookies
De Lans Vrijeschool voor Speciaal Onderwijs.
De steunpunten
Desintegratieve stoornis van de kinderleeftijd
Diagnose
Didactische aanpak
Doelen stellen en doelen halen – drs. Christiaan Hentzen
Ervaringsverhaal
Gerard, Srend en Bas
Handelingsgerichte diagnostiek
Het verhaal van Rik
Homeopathie en autisme
Hulpmiddelen en vrijstellingsmogelijkheden voor leerlingen met een beperking, zoals dyslexie, dyslcalculie en autisme
Kenmerken
Landelijk Netwerk Autisme
Leermiddelen
Lotgenotencontact
Mogelijkheden
Menu schakelen
Video Tys Damhuis
NLD, wat is het?
Onderkennen en classificeren
Ondersteuning op school
Onderwijsaanpak & onderwijstoeleiding
Op reis
Op zoek naar ondersteuning voor leerlingen met autisme?
Organisatieproblemen
Overige
PASSER
Pedagogische aanpak
Pervasive developmental disorder not otherwise specified (PDD-NOS)
Praktijkverhalen
Privacybeleid
Project Training op Weg naar Werk
REC’s, landelijk dekkend netwerk van scholen
Rett-syndroom
Schematisch overzicht hulpmogelijkheden
Signaleringslijsten
Sint, wie ben ik?
Speltraining bij kinderen met een autistische spectrum stoornis
Studiedag Autisme Centraal
Tips
Tips met betrekking tot communicatie
Tips met betrekking tot vrije tijd
Tips seksualiteit en autisme
Tips van Ivo
Tips van studenten met autisme
Tips voor begeleiding naar reguliere baan
Tips voor chauffeurs leerlingenvervoer
Tips voor de didactische aanpak
Tips voor het bieden van structuur in ruimte, tijd en activiteiten
Tips voor het creëren van een veilige omgeving
Tips voor leerkrachten in het voortgezet onderwijs
Verklarende diagnostiek
Verslag van het PASSER werkbezoek aan ‘De Sapfabriek’ in Ede
Wat is autisme?
Wat kun je doen als docent?
Welke aanpak werkt wel en welke niet?
Zorg op school
Boeken
Momenteel geen boeken
Scroll naar boven